8. elokuuta 2012

..and that's who I am.

Törmäsin internetin syövereissä haasteeseen, jossa piti tätä sivustoa hyödyntäen kertoa jotain itsestä. Tajusin samalla, että poistaessani tämän blogin vanhat postaukset uusien tieltä tulin poistaneeksi myös esittelykirjoitukseni. Joten tässäpä se olisi, minä tiivistettynä noin kymmeneen kuvaan!

Tätä minä olen, ja paljon muutakin.

Tykkään syksystä, teestä ja villasukista, jos nyt aloitetaan näillä ajankohtaisilla. Musiikki on lähellä sydäntäni ja olen soittanut pianoa aivan pienestä asti. Tykkään laulaa, mutta moni ei pidä tuottamani äänen kuuntelemisesta. Koirien kanssa olen pyörinyt pennusta saakka, ratsastus on tuttua ja onpa minulla ollut rottiakin. Isona haluaisin oman hevosen ja vuohia. Neulon paljon ja istun liikaa netissä haaveilemassa kaikesta hienosta mitä voisin tehdä, mutta jätän kuitenkin tekemättä sillä se saakelin netissä istuminen vie liikaa aikaa. Netin lisäksi tykkään viettää aikaa kotona, metsässä, kirjojen ääressä ja kokkaillessa.

Keväällä 2011 pääsin ylioppilaaksi. Lakin ja turhankin tiedon lisäksi lukiosta tarttui mukaan oma nördepoju (pur!), lumaluokalla kun oltiin. Ylioppilaaksi pääsemisen jälkeisenä syksynä pääsin opiskelemaan erityispedagogiikkaa, eli pian alkaa toinen lukuvuoteni yliopistossa. Jota muuten odotan jo ihan innolla. Onneksi lomaa on kuitenkin vielä jäljellä melkein kuukausi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti